2011. március 31., csütörtök

18. Város, szerelés, póker

Rettentő hosszú nap volt a szerda! Azzal kezdődött, hogy Barni otthonról véletlen felhívott fél 8 körül FaceTime-on. Emiatt elég keveset aludtam. Fél 10-kor jött az sms Deantől, hogy 20 perc múlva itt van értem, és megejthetjük a megbeszélt vásárlást. Délelőtt mászkáltunk ügyeket intézni. A nap első attrakciója, amikor elmentünk Dean egyik idős maffiózó ismerőséhez ebédelni. Ehhez át kellett ugranunk Palmdale-be, a Country Club-ba. Az ebéd egy nagyon tiszta, letisztult épületben volt. Itt megismerkedtem ezzel a bizonyos fazonnal, akit Dean teljesen barátságtalannak állított be. Ennek ellenére egy csomót beszélgettünk, és inkább hasonlított egy kedves öregemberre, mint egy maffiózó bűnözőre. Valami steak-es hagymás témát ettem, sült-krumplival. Beszélgettek kicsit az üzletről aztán Dean haverja körbevezetett a Country Club-bon. Az étterem mögött széles golfpálya, és egy tó hátul. Bepattantunk egy kocsiba, és már repesztettünk is a kanyargós utakon.




Az úton összefutottunk az alkalmazottakkal, akiknek sorra be lettem mutatva, és volt egy kis golf demo is. Emberünk elmesélte, hogy a tóban lévő nagy halakat még töpörtyű korukban ő maga telepítette.



Közeledve a fő épülethez hátul volt egy rendezett teniszpálya, és egy medence is. Megkerülve az éttermet hátulról a konyhába is benézhettem. A bemutató után elmentünk az arc házához, ahol megmutatta a garázsban pihenő Corvette-jét.


Visszafelé menet elhaladtunk egy reptér mellett, ami az USA haderőt szolgálta ki. Itt titkos kutatásokat, fejlesztéseket végeznek. Láttunk is két repülőt körözni. A reptérhez kapcsolódik egy kiállítás is régi amerikai vadászgépekkel. Egyszer ide is elnézünk.



Ebéd, és a bemutató után visszamentünk Dean-hez. Itt megismerhettem Dean faterját Larry-t. Épp a lakókocsit (egészen pontosan: Toy hauler) szerelték Bobbal.


Ezzel a karavánnal vágunk neki Death Valley-nek. A toy hauler-be van bezsúfolva 4 quad, amiket kivéve lenyitható ágyak hajthatók le, így válik lakókocsivá az utánfutó. A Dodge-hoz mindenféle biztonsági felszerelésekkel kapcsoltuk hozzá a lakókocsit. Én is sokat segítettem. A teleszkópos rögzítő tengelyhez én fúrtam ki a furatokat, és én állítottam be.


Közben Larryt is sikerült jobban megismerni. Idős, bölcs, józan ember. Sokat politizál. Néhány quadot is kipróbáltunk. (Az ujjammal még nem tudok mit kezdeni fotózás közben. Nehéz átszokni)


A következő karika a felszerelés beszerzése volt. Vettünk Dean-nek bukósisakot, táskát hozzá, pótkereket, szemüvegeket, nekem bakancsot.

Jövő héten Dean meghívott a Magic Castle-be, ahol bűvészkedik. Főleg kártyatrükköket mutat be. Ez egy privát klub, csak tagoknak, vagy maghívókártyával lehet bejutni 21 éven felül. Elég nagy megtiszteltetés, hogy elhívott Dean. Szigorú a dress code is. Ezért aznap öltönyt, és cipőt is kerestünk számomra. Zakót 1 dollárért vettem. Cípőt 4-ért.

A shoppingolást megkoronázva utolsó állomásként beugrottunk egy METRO jellegű áruházba, ahol vettünk egy csomagtartónyi piát az útra.


Nap végén Jerry-nél kötöttünk ki, egy 2-3 órás pókerpartira. Jerry "érdekes" figura a társasában. Először is Csilla hivatalosan Jerry felesége. Jerry mozgáskorlátozott, tolószékben él. Csilla nála tölti a napjait, mint gondviselő ápolónő. Ide érkezett meg a 4:05 társaság érettebb fele (7-en). Hogy a póker zökkenőmentesen mehessen, egy konyhapultnyi KFC kaja, torta, és egy tele-hűtő üdítő, és sör állt rendelkezésre, amire rá-rá járt mindenki. A KFC az jó. Ennyi.

Én aznap még nem játszottam. 6-7 féle pókert játszanak felváltva. A lényegesebbek: texas holdem, omaha, pineapple, Seven Card Stud, és ezek variációi. Fejenként 100-150 dollárért vett mindenki zsetonokat. A játék alatt ez a pénz vándorolt ide-oda. Egyedül James esett volna ki, de a + 50 dolcsiért vásárolt zsetonjaival vissza tudta hozni magát. Nem vagyok nagy pókeres, de nagyon tetszett a hangulat. Legközelebb lehet én is beszállok. Fél 11-kor fejezték be a pókert. Dean, aki végig a zsetonokat, és a pénzt kezelte a végén a zsetonok arányában elosztotta a pénzt.

Eléggé kimerülten értem haza, megint infódömping a nap minden percében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése