2011. március 17., csütörtök

4. relax

Szerdán sajnos arra kellett kelnem, hogy a bal szemem elég rendesen begyulladt. Nem örültem neki. Egész nap kúráltam magam, és elkerültem a képernyőket. Inkább csak feküdtem, és hallgattam az amerikai műsorokat. Ezek nagy része arról szól, hogy hogyan fogyjál le! Otthon sem vagyok nagy TV-s, de itt aztán főleg elveszek a rengeteg lehetőségben. DIRECTV-t használnak, amivel a digitális adás mindenféle előnyét élvezni lehet. Barátkozok vele. Délután aludtam egy keveset, hátha jobb lesz a közérzetem. Csilla 7 felé érkezett haza, nem sokkal később újra átjött a szomszéd srác, Mark. Justinnal felváltva nyomultak a GTA 4-el, Csilla halat sütött. Én meg csak néztem hogyan él egy átlag amcsi család. A vacsi sült hal volt kapormártással, és rizzsel. Justin nem szereti a halat, ő valami műanyagot evett. A desszert pedig citromos puding, ami nem olyan volt mint nálunk. Inkább fél úton lehet a rendes puding, és egy átlagos süti tészta között. Bevált a dolog, meg is kértem Csillát, hogy tanítson meg rá. Esténként mindig élénkebb vagyok, talán olyankor esek át egy holtponton. Kicsit még mindig érzem, hogy itt valahogy máshogy telik az idő. Vacsi után Surviver-t néztünk. Látszik, hogy egy ilyen műsort itt mennyire komolyan vesznek. Minden perce meg volt koreografálva, és súlyosan érezni rajta a produceri munkát. Kíváncsi lennék mondjuk ennek a műsornak a háttérmunkáira.

Ez a nap ilyen csillesen telt el, korán feküdtem, hogy másnap jobban legyek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése