2011. március 22., kedd

7. part 3 - Szombat este a Britisherben

Ennek az estének néhány részlete azt hiszem örökké a feledés homályába fog veszni :D Lehet jobb is így!

A múzeum utána a Britisherbe értünk vissza kb 6 körül. Legtöbben maradtak még egy italra, sokan tovább is. Kezdődött a szokásos vegyülés. Aznap sokat beszélgettem Dean-nel. Felajánlotta, hogy velük mehetek San Francisco-ba, és vissza is hoznak. A részleteket, majd ha odaérek. Ő sosem iszik, általában vezet, barátnőjével Zena-val kb 8-9-ig maradtak. Zena visszajött később, hogy beálljon a pult mögé. Vele nagyon jóban vagyunk, sok-mindenben segít.


A Justin Bieber-ezés sajnos továbbra sem akar megszűnni. Az egyik nő megkért, hogy had hívja ide a családját, hogy találkozzanak velem. Persze miért, ne. A poén kedvéért úgy mutatkoztam be, mint Justin Bieber. Elkerekedett a szemük. Készítettek néhány képet, aztán folytatódhatott a lazulás bent. A legnagyobb helyi "fanom" :) Shannon a néger csajszi. Ő nagyjából minden fél órában elsüti a J.B poént. Az este későbbi szakaszában készültek közös képek is.


Ma este a szokásos newcastle-t ittam. Nem nagyon keverek, hogy minden ok legyen másnap. Ki tudja mikbe keveredek megint. Éjfél körül törtem meg, amikor elfogadtam egy 'heff'-et, és egy green lantern-t. Az este egy jelentős részében egy John nevű amerikai rockerrel beszélgettem. Gitáros. Hamar megtaláltuk a közös nevezőt. A Metallica mellett felsorolt, még 5-10 híresebb bandát, akikkel játszottak együtt a zenekarával, (ami már megszűnt). Megbeszéltük, hogy valahogy elintézzük a közös jammalést. Remélem még találkozunk, és sikerül összehozni.

Ezen a napon ismertem meg jobban Mike-ot. Róla már korábban írtam. Azokat az infókat szombat este gyűjtöttem be. Nagy Nascar-os arc. Minden hétvégén a versenyen vannak a barátaival. Megígérte, hogy következő hétvégén engem is magával visz. Egy ilyen verseny nem csak abból áll, hogy megnézed a futamot, és kalap, kabát. Ez egy teljes hétvégés program. Bulik, grill parti, italozás, verseny: ezek mind szerves részét képezik a Nascarnak. Kíváncsi vagyok!

Ha nem is akarom ezt túlmagyarázni, de meg kell jegyeznem, hogy itt főleg a nők sokkal lazább erkölcsűek. Szinte nincs tabu, mindent szabad. Elég sok megnyilvánulásukra otthon simán mindenki le-lezbizné őket. Itt így működik. A különbségre a wc táblán is felhívtam a figyelmet. Jobbra az ölemben Diana ül. Nem kommentálnám.


Abba is hagyom a történetet. Itt van néhány kép, és egy videó az estéről.




Hajnali 2-ig, zárásig maradtunk. Megvártuk Zena-t, hogy hazavigyük. Rongyá nevettem magam az úton, mert Zena-nak be nem állt a szája. Folyamatosan, szinte levegővétel nélkül beszélt. Egy szavát sem értettem. Ilyen jó kedvvel zárult ez a nagyon hosszú nap. Ennyi élményt otthon asszem egy hónapba is el tudnék osztani.

Itt a beígért link a komplett szombati fotóalbumhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése