2011. március 27., vasárnap

9-13. iPhone hét

Lassan eltelik a 2. hetem itt Kaliforniában. Ez a mostani nem kevésbé volt izgalmas, mint az előző, úgyhogy megint bajban vagyok az összegzésnél. Sok minden hátráltatott, hogy írjak hétköznap. Kedden ugye megvettem az iPhone-t, ami teljesen le is kötött 1-2 napig, csütörtökön meg valamiért elment a net, és csak pénteken tudtuk újra használni. A péntek az már késő. Hétvégén egyszerűen annyira sűrű a program, hogy képtelen vagyok 30-40 percet blogbejegyzések írására szánni. Apróbb szösszeneteket röppentettem fel itt-ott, részben, hogy teszteljem az új telót. Most vasárnap 9 óra, itthon. Megpróbálom behozni a lemaradást, hogy jövő héten újra elcsúszhassak, ugyanis egy 4 napos túrát terveztünk itt a 4:05 crew-val.

Hétfő: Ez egy vicces nap volt. Kb 7-8 órát skype-oltam. Később az otthoni melómon dolgoztam. Ezzel nagyjából el is ment a nap. Úgy néz ki a hétfők lesznek a skype-os napok! Dean hívott hogy másnap megvesszük az iPhone-t. Íííííjjjjj, szerintetek?

Kedd: Justinék második napja nyomatják folyamatosan a PS3-at. Tavaszi szünetük van. Főleg Call of Duty-t játszanak online. Mindenki pro. 


Én is beálltam játszani néha, de természetesen mindig eltemettek. Sosem játszottam PS-ssel ezelőtt, szóval nem is csodálkozom. Most már jobban megy! Érdekes, hogy itt Justin baráti köre egyáltalán nem lóg az interneten, sem a facebook-on. Alig vártam a délutánt. Végre megérkezett Dean, átzúztunk Palmdale-be, hogy az egyik AT&T-ből kiszabadítsunk egy iPhone 4-et. Oda mentünk, ahol Dean ismerte a managert. Némi adminisztráció, és már a kezemben is volt. El sem hittem! Néhány hónappal ezelőtt még csak álmodoztam róla, hogy legyen egy.

Az első fotók

A Cold Stone-ban ünnepeltünk. Dean kedvenc fagyizója. És tényleg, ilyet még nem ettem. Egyszerűen érezni lehetett a fagyin, hogy friss, és természetes alapanyagokból készítik. Aznap én hívtam meg Bob-ot, és Dean-t. Sokat nevettek rajta, hogy nekem sokkal nagyobb adagot adtak a fiatal csajok, mint nekik. Komolyan jóllaktam a fagyival. Nem volt olcsó: a 3 'kehely' fagyi majdnem $15 volt. iPhone-nal a zsebemben nem nagyon érdekelt semmi. Egyszer megérte kipróbálni. Este persze izzott a net, csak úgy záporoztak az appok a telóra. Hasznosabbnál hasznosabb programok. Imádom! Az egyik kedvencem a Pandora, kár, hogy otthon elvileg nem működik. :(

Szerda: Este jó sokáig nem aludtam, tesztelgettem a kütyüt. Ennek megfelelően későn keltem, és folytattam, ahol este abbahagytam. Kipróbáltam a skype-ot, a facebook-ot, videótelefonálást. Gyorsan el is telt a nap. Este a szokásos aznap felvett műsorokat néztük meg. Olyanokat mint: Only in America with Larry the cable guy, Chopped All-stars, és további főzős műsorok. Csilla hobbija a főzés-sütés. Van egy talicskányi receptkönyve, és magazinja. Hihetetlen. Kézzel írott könyvben tartja nyilván, hogy mit hol talál. Itt nincs olyan, hogy KICSIT!

Csütörtök: Aznap este megint Warren házában kötött ki a fórófájv (Four O five: 4:05) csapat. Speciális este volt. Halat ettünk, amit Csilla, Dean, Bob, Warren, John fogott. Az érdekes része, hogy nem hagyományos, hanem teljesen befagyott tóból. A hobbi neve. icefishing. Kis kunyhóból, kis lukakba lógatják a kukacukat. Szuper sport!


A hal előtt 'vicces' szendvicseket, és olívabogyókat ehettünk. A hófehér húsú halhoz sokféle köret volt. Számomra a legfinomabb egy pirított gombás, hagymás alapba hempergetett sült krumpli volt. Volt még ezen kívül 2 féle saláta, egy érdekes kukoricás grízes szósz, és Csilla párolt lila káposztája, almával. Ez a kaja már az első héten bizonyított! Nem maradtunk túl sokáig, hazamentünk becsekkolni, hogy Justinék mit művelnek a házzal. Aznap én vezettem!!!! Az első alkalom, hogy az USA-ban vezetek. Jó érzés volt, de igazból semmi különös. Mások a szabályok, már amennyi van. Ezekre kell figyelni. Jah, meg a váltó. Azt ugye menet közben nem kell használni. Itt minden kocsi automata. Megállásnál még működik a kuplung reflex. Jól bele is tapostam a fékbe. Ezt meg kell szokni.

Péntek: Este újra Warren. Aznap nagyon sokan voltunk. 20-25 ember biztos megfordult a házban. Lassan mindenkit megismerek, és mindenki megismer! 1,5 hét után már sokkal könnyebb bekapcsolódni a társalgásba is. Már közös élmények is vannak! Főleg John-nal beszélgettem. Egy idős nagydarab fazon, akinek olyan vörös a feje, mintha folyton piálna. Folyton piál? Lehet. Mesélt egy csomó háborús, sok-sok utazós storyt. Megint volt a tegnapihoz hasonló pirított szenya, speciális fűszerezéssel. Javul az idő, mindenki alig várja, hogy kiköltözhessenek a péntek esték a teraszra. Nah arra kíváncsi leszek. Később átugrottunk a Britisherbe. Bebizonyosodott egy sejtésem. Warren-é a hely. Így minden teljesen új értelmet nyert! Már világos, hogy gyűlt össze ez a sok különböző ember, és mi közöttük a kapcsolat. Mosolyogtam, amikor feltűnt, hogy van egy új pultos csaj. Kezdek otthonosan mozogni a Britisherben is!

Hazafelé menet muszáj volt lefotózni a pub előtt álló autót


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése