2011. március 7., hétfő

fail

Megérkezve az USA-ba a repülőtéren találkozni fogok egy immigration officer-rel ( bevándorlási tisztviselő ). Vele kell majd beszélnem az utazásom céljairól, és a körülményekről. Sok-sok iratot kell neki megmutatnom, többek között az sem hátrány, ha viszek egy bankszámlakivonatot, amiből meg tud róla győződni, hogy lesz elég pénzem az itt tartózkodásom alatt. Természetesen a kivonatot angol nyelven várja. Be is sétáltam ma az OTP bankba, hogy érdeklődjek, ki tudnak-e állítani ilyet.

Meglepődtem: nem tudnak. Az OTP képtelen angol nyelvű bankszámlakivonatot produkálni. Csak én vagyok naív, hogy azt hittem ez egy egyszerű művelet lesz? Biztos, ami biztos felhívtam egy ügyintézőt telefonon is, aki először közölte a rossz hírt, majd utána halkan hozzá tette, hogy tudok készíteni róla hitelesített fordítást.
Igen, tudok 3-4000 Ft-ért, és plusz 1-2 nap városban mászkálás árán.

Még jó, hogy ma derült ki, nem pedig pénteken, amikor már nem tudtam volna cselekedni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése